Конспект уроку Буква Аа


ЗА
ПІДРУЧНИКОМ О. Д. КАРП’ЮК

![]() |
Мета: Ввести нові слова: black, white, snow, snowman, tree, park та активізувати їх в усному мовленні. Ввести вирази
класного вжитку: Name the pictures. Ask questions
to each other. Turn back the page. Let’s … Навчити учнів утворювати заперечну форму з дієсловом “to be”. Повторити раніше
вивчені букви та звуки. Ввести літеру Аа. Вчити працювати в парах, в групах.
Повторити лексику уроку за допомогою вірша “Snow
falls, falls, falls…” Тренувати учнів у
вимові англійських звуків. Практикувати учнів у діалогічному мовленні.
Розвивати навички читання, уяву, увагу, пам'ять, логічне мислення. Розширити
знання з теми, збагатити словниковий запас. Формувати лінгвістичну та
соціокультурну компетенції. Виховувати інтерес до спілкування англійською
мовою.
Обладнання: підручник, тематичні малюнки, картки для індивідуальної
роботи, для роботи в групах, картки з буквами та звуками, мікрофон, касета із
записом фізкультхвилинки, кросворд, картинки, малюнок Сови.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
– Good morning, children!
– Good morning! Good morning!
Good morning to
you!
Good morning! Good morning!
I’m glad to see you!
– I’m glad to see you too!
– How are you?
– We are fine! Thank you!
– Sit down, please!
II. Повідомлення теми та
мети уроку.
– Do you like travelling? Ви любите подорожувати?
– We are going to the winter park. Тож сьогодні ми
подорожуватимемо зимовим парком.
– It isn’t simple, it’s magic. Він не простий, а
чарівний.
– You’ll see a lot of magic houses in it. У цьому парку ви побачите багато чарівних
будиночків та дерев.
– At the end of the park there is the Wise Owl. А в кінці парку
живе Мудра Сова.
– We should go there. Нам треба
дістатися до неї.
– But it
isn’t easy. Але це не просто зробити.
– Do we need a
road from one house to another? Як ви гадаєте, чи потрібна нам доріжка від одного
будиночка до іншого?
– Is there such a
road in our park? Чи є у нашому парку така доріжка?
– Нема. Є тільки стежинка, на якій розташовані будинки.
– Для того, щоб йти далі, нам треба заходити до кожного
будиночка і допомагати мешканцям виконувати їхню роботу.
– У цих
будинках живуть нам знайомі братики IT та IS, принцеси Ss, пінгвін What is this?, собачка Not, ведмедик Thank you!, Letters and Words та ін. Завдяки жителям цих будинків ви сьогодні
повторите букви та звуки, вивчені слова, речення, вивчите нові слова, навчитеся
заперечувати і вивчите нову літеру Аа. Навіщо нам вчити нові слова та букви. А
ще цього нам треба, щоб дійти до Сови і розв’язати кросворд, який вона нам
підготувала.
– Let’s start! Отже, вирушаємо. Весь час нас
супроводжуватиме собачка Let’s … – Давайте …
ІІІ. Мовна розминка.
But first of all the doctor should examine you. She
wants to know how you are. … you’ll be the doctor. First ask different
questions.
–
What is your
name?
–
Where do you
live?
–
What street do
you live in?
–
How old are
you?
–
How are you?
IV. Фонетична зарядка.
And now show the letter or the sound, please, and ask
“What letter is it? What sound is it?”
Ii [I], Ss [s], Tt [t], Hh [h], Gg [g], Nn [n], Oo [O], Mm [m], Ee [e], Dd [d], Bb [b].
–
Children, shut
your right eye!
–
Shut your left
eye!
–
Thank you! Sit
down, please!
V. Повторення вивченого
матеріалу.
Отже,
бачу, що у вас все гаразд і ви можете починати свою подорож.
1. Утворення запитань Is it a …? та відповіді на них. Here is the first house. Ось і перший будинок. The brothers IT and IS live in
it. У ньому живуть братики IT та IS. Do you
remember them? Ви пам’ятаєте їх? Yes. You’ll be like the brother IS. Ви будете як братик IS. You’ll ask
questions. Ви будете ставити запитання. You’ll be like
the brother IT. Ви будете як братик IT. You’ll answer
the questions. Ви будете відповідати на запитання.
(picture, table, computer, chair, dog, cassette, TV set, classroom)
Well done! You can continue your trip. Let’s go!
2. Повторення запитання What
is this?
Here is the second house. А ось і другий будинок. The parrot
“What is this?” lives in it. У ньому живе
папуга “What is this?” Who wants to be a parrot? Хто хоче бути, як папуга? … you’ll be the parrot.
(flower, school, shelf, book, pencil)
Well done! You can continue your trip. Let’s climb!
3. Утворення множини
іменників.
– Яку
чарівну букву ви знаєте? (Ss) Що вона вміє
робити? Let’s do it.
![]() |
![Подивись на цих принцес!
Їх створила буква Ss [es].](file:///C:/Users/User/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image009.gif)
– a bag – The bag is
red. The bags are …
– a boy – The boy is
happy. The boys are …
– a flower – The flower is nice. The
flowers …
– a book – The book is
new. The books are …
– a TV set – The TV set is big. The TV sets are …
Well done! You can continue your trip. Let’s swim!
VI. Пояснення нового
лексичного матеріалу та закріплення його в мовленні.
1. Next house is “New Words”. Here we should learn some new words.
1) This is a white pen.
This is a black pencil. This is a white pencil. Repeat after me: black – a black pen – a black dog
white – a white cat – a white flower.
– Listen to the rhyme.
Дуже чорний кіт наш Джек,
Слід
пам’ятати: чорний – black.
Білий-білий
кіт наш Кайт,
Слід
пам’ятати: білий – white.
2) This is snow.
snow – white snow – This is snow. – This is white snow.
Name the pictures. (чорний, білий, сніг)
3) This is a snowman.
a snowman – a white snowman – This is a white snowman.
4) Look! This is a tree.
a tree – a nice tree – This is a nice tree.
5) This is a park.
a park – This is a nice park.
Name all the pictures. (чорний, білий, сніг, сніговик, дерево, парк)
2. Now open your books at page 51. Name the pictures.
3. Show the picture. Покажи малюнок. (Вчитель каже слово, а учні показують малюнок).
4.
Гра-змагання. Учні називають слова по групах. (Група, яка зробила найменше
помилок, виграє).
Well done! You can continue your trip. Let’s run!
VII. Фізкультхвилинка.
Step-step. Clap-clap.
This is the next house. The dog Let’s lives in it. He
wants you to have a rest.
–
Let’s draw.
–
Let’s swim.
–
Let’s climb.
–
Let’s listen.
–
Let’s go to
school.
–
Let’s sit down.
–
Let’s look.
–
Let’s sleep.
–
Let’s dance.
–
Let’s jump.
VIII. Пояснення нового
граматичного матеріалу.
Oh, this is a magic tree on the way. Look at the pictures at page 51.
– Who is it? – It is Vicky.
– What is it? – It is a snowman.
Now listen
and repeat.
(Учні читають за вчителем і перекладають).
Now let’s play the game “The fastest” (“Найшвидший”). I read the
sentence. Я читаю речення. You should find
it on the magic tree, read and translate it. Ви повинні знайти його на чарівному дереві, прочитати і перекласти.
The
trees are
white. Що треба змінити у
цьому реченні, щоб утворити речення «Ці дерева – не біле»?
Well done! You can continue your trip. Let’s
fly!
IX. Первинне
закріплення нового матеріалу.
This is the next house. The dog “NOT” lives in it.
This dog makes interrogative sentences. Цей собака
завжди все заперечує. Де NOT стоїть у реченні? Після is або are.
1. Page 52.
2. Гра
на розвиток пам’яті. (вчитель показує малюнок і називає речення. Якщо речення
відповідає малюнку – діти повторюють, а якщо неправильно – то мовчать).
3. Гра
на розвиток мислення. Вчитель показує малюнок, а учні вибирають слова are або are not.
Well done! You can continue your trip. Let’s go!
X. Ознайомлення з
літерою Аа.
Letter Aa lives in the next house. Look at the blackboard.

![Літера Аа [еі] у хатці своїй
Просить її написати мерщій.](file:///C:/Users/User/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image012.gif)
Прописи ст. 20 – 21.
Well done! You can continue your trip. Let’s dance!
XІ. Активізація
вивченої лексики.
Different letters and words live in this house, but
they are mixed. You should help them to find their place.
Робота в групах. Кожна група
виконує своє завдання, потім проводиться гра “Captain
Flint”.
1. Виберіть правильну
літеру, щоб утворити знайоме слово. Прочитайте.
1)
__t – це: o, i
2)
n__t – не: o,
i
3)
__it – сидіти: n, s
4)
do__ – собака: b, g
2. Складіть з букв якомога
більше слів. Прочитайте та перекладіть.
i, t, s, n, o, d, g, e, h.
3. З’єднайте англійське
слово з його перекладом. Прочитайте.
big десять
ten у,
в
hen великий
in курка
4. Букви переплутані в словах. Поставте букви у
слові в правильному порядку. Прочитайте і перекладіть слова.
si, tne, otn, odg.
Well done! You can continue your trip. Let’s walk!
XII. Розучування вірша. Page
52.
In this house the bear Thank you! lives. He thanks for
your attention during our trip and he has a present for you, a nice rhyme. If
you want to have the last part of the road and to see the Wise Owl, you should
learn it. Let’s do it.
Snow falls, falls, falls …
Let’s play snowballs.
Dear friends, Bill and Ben,
Let us make a big snowman.
Well done! You can continue your trip. Let’s go! This is the
Owl.
XIII. Розв’язування
кросворда.
Мудра
Сова має кросворд для вас. Якщо ви правильно його розв’яжете, то дізнаєтесь, що
зображено на цьому малюнку.
1.
це

2.
курка
3.
не

4.
ліжко
5.
на
6.
великий
7.
сидіти
– Well done! Що зображено на
малюнку?
– Ten dogs. Десять собак.
XIV. Підсумок уроку.
OK. Our trip is over. It’s high time to return home.
It was very interesting. You all did your best and I am very pleased of it.
Your
marks are
…
– Що
цікавого ми робили на уроці?
– Що вам
сподобалось найбільше?
– Будете
продовжувати вивчати англійську мову?
XV. Домашнє завдання.
П.
ст. 20 – 21
К.
ст. 52
Комментарии
Отправить комментарий